Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná

Nevyviezli Vám smeti, alebo pri vývoze poškodili nádobu? Písomne to reklamujteVytlačiť
 

Na základe oznámenia od spoločnosti AVE vás informujeme, že všetky reklamácie ohľadne poškodených nádob, ako i nezrealizovaných vývozov príjme spoločnosť AVE SK odpadové hospodárstvo iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:
 

Reklamácia poškodenej nádoby:

1) Reklamácia musí obsahovať:

  • Fotodokumentáciu poškodenia
  • Dátum poškodenia
  • Objem nádoby
  • Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby

2) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk
3) Pre evidenciu dajte do kópie aj na náš obecný úrad: viera.lenharcikova@chorvatskygrob.sk

 

Reklamácia nezrealizovaného vývozu

1) Reklamácia musí obsahovať:

  • Presná adresa miesta vývozu
  • Váš Interval vývozov (týždenný, mesačný atď. )

2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk  
4) Pre evidenciu dajte do kópie aj na náš obecný úrad: viera.lenharcikova@chorvatskygrob.sk

 

zberna_nadoba.jpeg


 

Zverejnené 13.6.2019 Vyprší o 10 dní.


 
English version
ÚvodÚvodná stránka