NEVYVEZENÝ BIO-hnedá nádoba
Pred podaním reklamácie sa prosím uistite, že vaše smetné nádoby ste mali označené nálepkou na daný rok a vyložené v deň zvozu najneskôr pred 6 hod. ráno (čierna, modrá, žltá, hnedá nádoba, resp. zmesový, papierový, plastový a BIO odpad). Pohyb vozidiel je monitorovaný GPS systémom a vo zvozových autách sú nainštalované kamery. Ak ste v čase zvozu nemali nádobu vyloženú reklamácia nebude uznaná.
Reklamácia (ČIERNA, MODRÁ, ŽLTÁ, HNEDÁ nádoba)
Reklamáciu pošlite do 24 hod. na emailové adresy:
reklamaciesc@avesk.sk
odpady@chorvatskygrob.sk
(reklamáciu vybavuje zberová spoločnosť AVE, obecný mail odporúčame pridať pre riešenie prípadných problémov s reklamáciou)
Do textu uveďte:
Presnú adresu miesta vývozu (UVEĎTE AJ NÁZOV OBCE)
Váš Interval vývozov (týždenný, mesačný atď.)
Informáciu o type nevyvezeného odpadu: "napr. zmesový odpad, papier, plasty, BIO".
Reklamácie sa vybavujú do 48 hod. v pracovných dňoch. Preto po zaslaní reklamácie, nádoby vyložte (alebo ponechajte vyložené) na obvyklom mieste počas nasledovného pracovného dňa (prípadne aj ďalšieho) pre umožnenie náhradného zvozu. Ak reklamujete piatkový zvoz, reklamáciu vybavia v pondelok, resp. v utorok. Zberová spoločnosť AVE zasiela automatizovaný potvrdzujúci e-mail. Ak Vám nepríde, kontaktujte opätovne AVE.
Príklad textu reklamačného emailu:
Dobrý deň.
Reklamujem nevyvezený odpad dňa: XX.XX.XXXX
Presná adresa miesta vývozu: ULICA ČÍSLO, Chorvátsky Grob
Informáciu o type nevyvezeného odpadu: ZMESOVÝ, PAPIER, PLASTY, BIO
Interval vývozov (iba pre zmesový odpad): .........................
Zbernú nádobu nechávam vyloženú na horeuvedenej adrese.
Ďakujem.