Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

NEVYVEZENÝ kuchynský odpad-vedierko

Reklamácia nezrealizovaného vývozu - kuchynský odpad -vedierko

Pred podaním reklamácie sa prosím uistite, že Vaše vedierko je označené čiarovým kódom alebo QR kódom a bolo vyložené v deň zvozu najneskôr pred 6 hod. ráno. Pohyb vozidiel a skenovanie QR kódov je súčasne monitorované aj GPS systémom a v zvozových autách môžu byť nainštalované kamery. Ak ste v čase zvozu nemali vyložené vedierko reklamácia nebude uznaná.

Reklamácia nevyvezeného kuchynského odpadu - vedierko

Reklamáciu pošlite do 24 hod. na emailové adresy:

cmt@cmt.sk

hranicova@cmt.sk

odpady@chorvatskygrob.sk

(reklamáciu vybavuje zberová spoločnosť CMT, obecný mail odporúčame pridať pre riešenie prípadných problémov s reklamáciou)

Do textu uveďte:

Presnú adresu miesta vývozu (UVEĎTE AJ NÁZOV OBCE)

Informáciu o type nevyvezeného odpadu: "Kuchynský odpad".

Dplňujúci údaj pre rýchlejšie vybavenie reklamácie:

Foto domu (stačíi aj z google maps) alebo GPS polohu

Reklamácie sa vybavujú do 48 hod. v pracovných dňoch. Preto po zaslaní reklamácie, nádobu vyložte (alebo ponechajte vyloženú) na obvyklom mieste počas nasledovného pracovného dňa (prípadne aj ďalšieho) pre umožnenie náhradného zvozu. Reklamáciu nevyvezeného kuchynského odpadu vybavia v utorok , resp. v stredu.

Príklad textu reklamačného emailu:

Dobrý deň.

Reklamujem nevyvezený kuchynský odpad dňa:

Presná adresa miesta vývozu: ULICA ČÍSLO, Chorvátsky Grob

Foto domu (stačí aj z google maps) alebo GPS polohu

Vedierko nechávam vyložené na horeuvedenej adrese.

Ďakujem.