NEVYVEZENÝ kuchynský odpad-vedierko
Reklamácia nezrealizovaného vývozu - kuchynský odpad -vedierko
Pred podaním reklamácie sa prosím uistite, že Vaše vedierko je označené čiarovým kódom alebo QR kódom a bolo vyložené v deň zvozu najneskôr pred 6 hod. ráno. Pohyb vozidiel a skenovanie QR kódov je súčasne monitorované aj GPS systémom a v zvozových autách môžu byť nainštalované kamery. Ak ste v čase zvozu nemali vyložené vedierko reklamácia nebude uznaná.
Reklamácia nevyvezeného kuchynského odpadu - vedierko
Reklamáciu pošlite do 24 hod. na emailové adresy:
(reklamáciu vybavuje zberová spoločnosť CMT, obecný mail odporúčame pridať pre riešenie prípadných problémov s reklamáciou)
Do textu uveďte:
Presnú adresu miesta vývozu (UVEĎTE AJ NÁZOV OBCE)
Informáciu o type nevyvezeného odpadu: "Kuchynský odpad".
Dplňujúci údaj pre rýchlejšie vybavenie reklamácie:
Foto domu (stačíi aj z google maps) alebo GPS polohu
Reklamácie sa vybavujú do 48 hod. v pracovných dňoch. Preto po zaslaní reklamácie, nádobu vyložte (alebo ponechajte vyloženú) na obvyklom mieste počas nasledovného pracovného dňa (prípadne aj ďalšieho) pre umožnenie náhradného zvozu. Reklamáciu nevyvezeného kuchynského odpadu vybavia v utorok , resp. v stredu.
Príklad textu reklamačného emailu:
Dobrý deň.
Reklamujem nevyvezený kuchynský odpad dňa:
Presná adresa miesta vývozu: ULICA ČÍSLO, Chorvátsky Grob
Foto domu (stačí aj z google maps) alebo GPS polohu
Vedierko nechávam vyložené na horeuvedenej adrese.
Ďakujem.